konsert

Tisdag den 8/12-09



ÄNTLIGEN lite lugn och ro. Har haft fullt upp i princip hela dagen. Så jag ska berätta den lite kortfattat.
Hade fysikprov idag, annars har det väl inte hänt någonting särskilt. Bara att våran svenskalärare är..ja, inga kommentarer p.g.a vissa saker. Konstig mening, I know. Slutade sedan, gick med Filip till bussen. Träffade Magnus som jag snackade med tills Linn kom. Vi köpte några klubbor och väntade på att bussen in till a-torp skulle gå. Snackade med LB och WW. Hoppade på bussen och var på a-torps skolan vid tio i fyra. Bytte om till lite mer juliga kläder och sjöng. Köpote mat på x-ett och åt oss lite småfeta. Lyssnade på de andra som repade och sedan var själva konserten klockan sju. For hem och pluggade inför musikprovet som är imorgon.

Jag orkar verkligen inte vara noga med att skriva. Jag har sjukt ont i huvudet och har haft det hela dagen, så ni får leva med denna korta sammanfattning.

Nu väntar banne mig sängen på mig. Om jag inte lägger mig nu, ja då är jag rätt så död imorgon på skolan.

Damn boy!

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

okej då var det ett tag, men jag fyller år i februari så det är inte så jättelänge kvar:]<3

2009-12-09 @ 15:16:14
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: linnea

jättefindesign:)!

2009-12-09 @ 15:32:05
URL: http://linneaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback