Lite blandat.

Just nu sitter jag och lyssnar på Calle Kristianssons nya album. Gud vilken begåvad grabb det där är. Han röst är underbar precis som hans stil också är. Jag blir helt förälskad i hans album. Precis lika förälskad som jag blir av Erik Grönwalls album. Båda två har unika personligheter och unika röster!



Detta är Eriks "cover" på Queens "The Show Must Go On".



Überhärlig kille redan från början och hans "cover" på Walking In Memphis är ju helt underbar!

Ikväll har jag sett på Mission Impossible 3 med mamma, pappa och lillebror. Mysigt, som vanligt. Smärtan i halsen håller också på att försvinna känner jag. Kan faktiskt prata rätt rent utan att halsen ska smärta och ta emot. Hoppas att det går över snabbt så att jag inte behöver sitta inne då detta underbara väder är utanför!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback