Mjåh, kul!

Idag har jag bara sovit, sovit och sovit. Eller försökt i alla fall. Lyckades kanske sammanlagt sova i två timmar. Det var också på helt konstiga ställen, hah, men det berättar jag inte för er, höhö.

Halsen har inte blivit bättre, så imorgon sticker vi in till akuten för att kolla upp det. Mamma kollade dock i halsen och såg vita prickar på halsmandlarna, som då tyder på att jag har just det, halsfluss. Kändes inte alls peppande att vara sjuk nu under lovet. Den enda positiva saken jag kan hitta är väl att man slipper vara borta från skolan, alltså så att man missar skoldagar. Annars finns det bara, BARA, negativa saker med det!

Nu ska jag lägga mig i min säng. Linda om mig med ett x antal täcken för att sedan kolla på Simpsons maraton.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag gissar att du somnade i ett badkar liggandes på en handduk med en filt över dig, hade jag rätt? :D

2009-12-26 @ 22:34:07
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackars liten

2009-12-27 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback