Så är det äntligen jul!



Så är det äntligen julafton! Känns lite konstigt faktiskt eftersom jag fortfarande inte har samma gamla julkänsla som jag har haft de tidigare åren. Får hoppas att det kommer med sömnen så att jag vaknar upp och inser att tomten faktiskt kommer under kvällens gång!

Jag hinner nog inte blogga imorgon. Så jag hoppas verkligen att ni läsare får en underbart fin julafton och juldag! Jag stannar borta tills imorgon(den 25:e). Så jag bloggar väl kanske på kvällen, men som jag sa tidigare. Så önskar jag er en fin jul!

Viele küsse!

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en jättebra julafton hjärtat!<3

2009-12-24 @ 01:23:13
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Micke

SV: Eller så är de för dumma för att tänka med rätt huvud, iaf killarna.

Så nu är äntligen din efterlängtade jul här :)

Hoppas att det kommer vara roligt för dig.

Själv längtar jag tills allt är över så man får lite lugn o ro.

PS.Tagit några nya highscore i GH? :)

2009-12-24 @ 01:35:16
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Mia R

God Jul många kramar Mia.

2009-12-24 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback