Santa Lucia

Söndag den 13/12-09

"Santa Lucia, skänk mig en tia. Inte en femma, för det har jag hemma!" Var det verkligen så den låten gick?

Idag är det i alla fall Lucia. Mamma och Pappa ville att jag och min lillebror skulle lussa för dem på morgonen, men hehe..det blev inte av. Sov till elva så (A). Åt lunch och sedan for vi in till stan. Träffade kussen där, trevligt! Sedan började mitt julklappsköp, eller mina rättare skrivet. Jag hittade faktiskt nästan ALLA julklappar. Helt otroligt! Nu fattas bara julklappar till mina två bröder samt mamma och pappa. Sedan är jag klar, finish!

Ikväll ska vi klä julgranen, dricka glögg och ha mysigt. Det blir nog superbra! Måste dock plugga lite matte, som egentligen inte går att plugga till, men jag ska göra övningar inför proven som är på tisdag och onsdag.


Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

åh glögg är så sjukt gott:]

2009-12-13 @ 16:27:49
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: åh tack, men du är mycket snyggare ju!

JAG ÄLSKAR DET, och jag ska gå ner och dricka det nu, för mamma och pappa hade gjort det:]

2009-12-13 @ 21:55:06
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback