Var ligger landet där man böjer människor?



Imorgon är det exakt två veckor kvar tills det är julafton. SJUKT konstigt känns det. Speciellt då snön håller på att försvinna, igen! Detta är nog den första väldigt konstiga vintern jag har varit med om. Visserligen har jag varit med om -30 grader också, men det är inte samma sak. På vintern SKA det vara KALLT och SNÖIGT!

Imorgon ska vi snacka om en bok på engelskan. Jag känner mig ändå peppad för det. Älskar att prata på engelska, även fast min engelska kanske inte är den bästa. Jag hoppas min lärare kommer att stå ut med mig, höhö.

Tittade på några bilder från konserten igår och min hållning har blivit sjukt ful. Jag ser ut som en böjd banan. MÅSTE börja sitta mer rakt, måste, måste, måste!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback