With you, with you, with you, with you, with you, boy.

kvällen har spenderats hos Linn. Vi bytte julklappar och jag blev verkligen förvånad, rörd och lite skamsen över julklapparna jag fick. Hon hade gjort dem otroligt fina, medans jag hade med mig två julklappar som hade lite snören runt om sig. Hon hade verkligen pyntat dem otroligt fint!



Det fick bli en webcam bild eftersom jag på något vis har lyckats slarva bort min kamerasladd.

Ja hur som helst hade vi riktigt trevligt ikväll. Vi bestämde att vi eventuellt skulle ut och åka imorgon. Det känner jag verkligen peppen för!

Nu hade jag tänkt lägga mig, men jag slänger upp en bild (av många bilder) som jag och min lillebror tog ikväll.



Med detta säger jag godnatt, sovgott och vakna för guds skull torrt. Om ni nu inte gillar att vakna vått vill säga.

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback