Djungelvrål

Dagen/kvällen har sett ut som följande. Såg på tv ett tag innan jag for till Julia i snöstormen, tur att vi bor nära varandra annars skulle jag nog ha tappat bort mig och ramlat omkull i någon snödriva. Vi gjorde inte alls mycket, såg på tv, snackade osv. men vi var så trötta på kvällen(jag höll på att somna i hennes soffa bara så ni vet) så jag tackade för mig och började gå hemmåt. SÅ nu ligger jag här i min säng och äter Djungelvrål, inte det godaste, men det får duga.

Är GALET sur över att jag inte hittar min USB-kabel till min kamera. Därför är mina inlägg ganska tråkiga, haha så ni får ursäkta. Ska kanske försöka att hitta åt den innan jag och felle far in till stan för att shoppa, hehe.

Sovgott,
take care
und küsse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback