Förkyld..?

Måndag den 9/2-09
Gud vad skönt med en till ledig dag förutom i fredags. Börjar bli lite förkyld känner jag, kan nog ha varit för att jag och felicia har varit ute i det iskalla vädret dom senaste dagarna..?

Får se vad som händer idag, skulle vara med Mikaela men jag får se hur jag känner mig..

Küsse



Tidigare inlägget som är gjord utav Linnea har inte jag bett hon att skriva utan hon gjorde det själv. Så jag tar inte till någon annan för att dom ska försvara mig, det kan jag gott göra själv. Ni som nu kommenterar Anonymt tycker jag bara är fjantigt, iaf så att man inte fattar vem det är som har skrivit. Kan dock lista ut dom flesta som kommenterar, även ni som inte vill det.


Kisselimisseli

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack ;D fin katt=)

2009-02-09 @ 16:22:32
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: LENEEEAAA

fsafasf KATTCHES :D

2009-02-09 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback