Fredag den 13 :O

Fredag den 13/2-09
Ojoj, nu måste jag skynda mig och slänga ihop ett kort inlägg. Vaknade av väckaren som vanligt. Sätter den alltid på snoooze så jag gjorde det, också som vanligt. Jag ska kolla på klockan hur mycket den är och ser att den är helt svart. KLiver upp och försöker tända någon lampa. Det går inte, strömmen hade tydligen gått. Ja klär på mig snabbt och går ner för trappen, det är sådär äckligt tyst då det inte hörs att pannan eller kylskåpet är på. Det var lite hemskt. Jag går in i köket och tänder lampan, den funkar och då börjar allt annat funka. Kylen startar och pannan med.

Komer nog inte kunna blogga förrän ikväll. Vi ska samlas 15.30 vid skellefte kraft area och jag slutar en timma tidigare..

SE UPP, idag är det trots allt fredag den 13:e ;)

Küsse


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: tack :D!<3

2009-02-13 @ 14:01:23
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/
Postat av: Louice karlsson

jag hann aldrig säga nått till dig:/

2009-02-13 @ 23:30:14
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback