Fyspass

Förlåt att jag inte har skrivit något inlägg tidigare idag men ja, jag har spelat sims 2, okej, töntstämpel på mig. Så jag ska nu berätta hur det gick på bowlingen. Jag kom trea med ett poäng från min kära lillebror..fast han hade stängsel så det kanske inte var så konstigt att han fick så mycket poäng :O Haha oj nu lät det som att jag äger på bowling eller nått, men ja, haha. Efter bowlingen blev det tat fara och vila upp sig till träningen ikväll som skulle bestå av fyspass.

Vi började att springa en bit för att värma upp. Gick sedan ner till en fotbollsplan(som det nu är is på) och skulle springa upp och ner för snötippar. När vi hade gjort det blev det dags för gåfotboll på isen. Man kan väl säga att vi såg ganska, annorlunda ut, haha men kul var det. Blev ganska förvånad att ingen ramlade, var själv påväg att göra det ett x antal ggr. När det var klart gjorde vi upphopp i snödrivor och spring på samma ställe också innan vi gick in för att fortsätta med vårat fyspass. Det blev massor med situps, armhävningar och ja..allt möjligt i princip. Sedan var det dags för mig att ha liiiiite målvaktsträning med våran nya tränare, Jonas. Han var verkligen super bra och sa till mig att om jag bara ville så skulle jag kunna bli något riktgt stort, så nu är jag ÄNNU gladare (A)

Blir inget mer inlägg för ikväll.

Sovgott,
take care
und küsse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback