Namnsdag

Kom just på att jag har namnsdag idag. Okej jag fick reda på det imorse då jag vaknade, eller då min lillebror väckte mig kanske man ska säga? Hur som helst. Om det är någon som känner sig sugen på att gratta mig får ni gärna göra det. Även fast jag tycker att namnsdagar inte är så viktiga. Inte heller är det Madelené heller utan Maria som är mitt mellannamn..ännu mer oviktigt?

Sedan fyller min blogg ett år om 8 minuter. Så ni kan kika in efter 00.00 och gratta den med.

Sovgott,
take care
und küsse!

Kommentarer
Postat av: Mia

grattis!!! punktlig var jag med! började skriva när kockan var 00.00 fast det var i sista sekund!

2009-03-01 @ 00:01:57
Postat av: jenny

Jag heter ju också maria i mellannamna:]

så grattis till oss båda, fast nu var jag typ 1timme sent men jjaja:]

och grattis till din blogg också:$

2009-03-01 @ 01:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback