So-prov

Gud på torsdag har vi SO-prov, hade jag totalt glömmt bort! Nu blir jag nervös..nämen det ska nog gå bra. Har håltimma imorgon så då kan man plugga, när man kommer hem föra fotbollsträningen och HEEELLLAAAAA onsdagen. Sedan är samhällsekonomi inte så svårt, kan det mesta så :) Sedan har vi tyskaläxa tills på torsdag också, ska kunna beräta om schweiz, inte så svårt och sedan matteläxa tills på fredag. Ska nog kunna lägga ihop allt så att det ska funka. Måste trots allt börja vänja mig vid sådant, Natur är som sagt en plugglinje så då kan det nog komma många sådana här situationer.

Blir en tidig kväll ikväll tror jag, ska bli skönt att lägga sig. Skola imorgon vettu ;)

 

Sovgott,
take care
und küsse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback