Stan med Felicia

Fredag den 6/2-09
Hallå och förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. Har varit på stan i princip hela dagen så har inte kunnat blogga.

Vaknade halv elva(som är väldigt ovanligt för mig, speciellt då jag la mig ett), så jag sov 9½ timma. Jag kan inte komma ihåg då jag sov så länge senast. Ät frunch, gjorde mig klar och gick till felicia. Upptäckte att det har snöat ENORMT mycket. Måste ta kort på det, det är just och pass man ser över snödrivorna, upp till ögonen ungefär :S. Ja, vi for då in till stan vid ett, fikade vid tre och stötte på Linnea och WW, trevligt. Så vi satt och pratade med Linnea medans WW jobbade på Wayne's. Klockan 5 åt vi på frasses, som vanligt (A). Hade superkul, var otroligt länge sedan vi var med varandra, bara felle och jag, sedan att gå på stan med varandra själva var hur länge sedan som helst. Så det var superkul! Så vad köpte man då?
-Ett par Chinos från H&M, 298:-
-En t-shirt från Gina Tricot, 129:-
-En BH från H&M, 129:-
Blev riktigt nöjd över kläderna, är dock lite osäker på byxorna. Skule kanske in med Julia till stan på måndag så jag lämnar isf tillbaka dom då. Vi får se. Sedan kan jag inte ta kort på kläderna heller för att jag inte hittar min USB-kabel...

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback