FellePelle

Hahahaha gud jag trodde verkligen inte att det skulle bli såhär. Ska berätta för er vad som har hänt.
Började med att jag for till Felicia vid ett, vi gick ut och lekte i snön, råkul var det. Man kände sig som ett barn igen(A)

(dålig skärpa pga att jag hade kameran i en plastpåse så att den inte skulle bli fuktskadad)
Söt felle^


sötnos

<3

Efter vi hade varit ute gick vi in och värmde oss, kallt var det! Så kom Felicia på att vi kan fara in till stan en tvärt(hon har velat köpa ett par UGGS ett tag och har nu råd och får köpa dom) för att hon verkligen ville ha dom. Så jag gick med på det. Sedan resten berättar jag inte här, för personligt..men väldigt lustigt var det.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHA, världens BÄSTA straff! HAHAH

2009-02-07 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback