Chokladpudding

Så har man sett Twilight igen, jag kan verkligen inte sluta se den filmen. Jag verkligen lever mig in i filmen, att jag är tjejen...att jag får vara den som kysser Edward Cullen. Haha jag låter ganska desperat va? Hur som helst så älskar jag fortfarande filmen, gah längtar tills den andra kommer ut. Vet inte ens om dom har börjat filma den, så det lär väl ta ett år innan den kommer ut =( Före vi skulle se filmen så gjorde jag och Linnea chokladpudding, mumms! Med grädde, banan och hallon. En underbar combo. Medans vi väntade på att den skulle bli klar, busade vi en aning...haha ingen kan fatta våran humor kan jag lova.

Sovgott,
take care,
und küsse!

Kommentarer
Postat av: agnes

andra filmen kommer typ ut i november :)

2009-01-27 @ 21:06:01
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback