Cupens resultat

Lördag den 31/1-09
Så då är man nyduschad och klar för att lägga mig. Ska bara skriva ett inlägg om hur cupen ikväll gick. Det började med att vi samåkte till Burträsk för att spela. Vu byrtte om oh gjorde oss klara för att spela. Jag var VÄLDIGT nervös ska jag bara säga. Matchen började och det gick väl hyffsat bra, vi vann med 2-1. Min insats var dock inte så bra..våran nya tränare Jonas pratade med mig om att vara lite mer aggressiv. Så jag var det nästa match då jag en ggn krockade med en motspelare och slog i huvudet,..var borta någon sekund innan jag insåg att jag spelade match för fullt. Vi fortsatte matchen och inte långt efter får jag ett skott rakt i magen, och det var inget vanligt skott. Två meter ifrån mig med full kraft. Det gjorde så ont ska ni veta, men jag försökte åter att spela och vi vann med 3-1. Alla i laget berömmde mig för min insats, tack så mycket!=D Nästa match var mot självaste burträsk som vi förlorade mot med 2-1..men vi var dock klara för final. Den skulle vi spela mot dom igen. Så vi peppade upp oss, jag peppade upp mig, men matchen gick skit. Vi förlorade med 5-0, jag vet inte vad som hände, kanske var vi trötta eftersom matchen började 00.15..? Vi blev iaf tvåa i cupen där 4 lag var med. Ganska hyffsat bra eftersom vi högst hade tränat två ggr.

Nu måste jag lägga mig och försöka sova, hoppas ni hade ne trevlig fredags kväll, det hade jag iaf!

Sovgott,
take care
und küsse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback