Innebandyträning?

Okej tre modiga tjejer har vågat kommentera iaf, stark gjort av er. Kommer att hålla räkningen hur många som läser min blogg och sen får vi se hur månag fler som kommenterar..

Ikväll har jag varit assisterande tränare för ett innebandylag, ja ni hörde rätt. Pappa frågade om jag skulle göra något speciallt ikväll, det skulle jag inte, så han frågade om jag skulle följa med. Det var dock inte så många som spelade, var sju stycken..men roligt var det iaf. Och en liten kille blev ledsen också, så jag fick muntra upp han och då blev han glad, kramade om mig och sa tack. Gulligt? Jaoja. Är fortfarande på dåligt humör så ja..detta blir sista inlägget för ikväll.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att du inte slutar bloggar!

Hoppas du blir på bättre humör också! ^^

2009-01-14 @ 20:36:22
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: Mia R

Dåligt humör? jag skickar en glad smiley :D

2009-01-14 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback