Kallt ute

Torsdag den 15/1-08
Hallå, hur är det med er dom nu läser min blogg? Med mig är det bättre idag..känns skönt att inte gå omkring och vara sur för..ingenting?

Idag har det varit den drygaste dagen..orkar helt enkelt inte berätta vad vi har gjort idag. Rebecka for till skolan idag men gick redna hem efter första lektionen..stackare. Krya på dig vännen! Ska jag vara ärlig känner jag mig också lite halvhängig, så att det är kallt ute idag gjorde det inte så mycket bättre. Fast jag ska inte klaga heller..pratade med mormor och morfar för en timma sedan och där har dom -30 grader. Dom har knappt gått ut idag..och ja, det fattar jag varför. Hade också syslöjd idag, som var det mest intressanta ämnet idag. I våran gamla skola där jag gick i 8:an. Så jag, Linnea och alexander gick omkring oh hittade hur dom hade gjort, om vårat klassrum fanns kvar osv. Det har verkligen blivit überfint. Skulle gärna ha gått där.. Fast ja, ändå inte. Finns så många minnen kvar från 6-8:an kvar där..så ja.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback