Magsjuka

Okej nu känns det verkligen inte bra. Jag, mamma och pappa satt och såg på toa då vi hör ett konstigt hostljud från eriks sovrum. Mamma springer dit och erik har spytt i sömnen, dom skyndar sig till toan och han spyr som en galning. Andra ggn den här vintern som Erik har magsjuka. Jag, som hatar det, sprang direkt upp till mitt rum..och ja, sitter här och bloggar. Förra gången klarade jag mig, pepparpeppar.

Ikväll har jag varit med Felicia och hennes kompis Andrea. Vi gjorde inte särskillt mycket, spelade tv-spel och sedan monopol. Fatta vad kul det är..men inte när man är trött...

Det tar på en, från topp till tå..


Take Care!
Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback