Om jag kunde drömma

Söndag den 25/1-08
Så då är man just hemkommen från stan. Var inne med mammsen, blev dock inte så mycket shopping. Det jag var ute efter var en ny SportBH. Hittade en på Stadium för 199:-, vit. Blev riktigt nöjd över köpet eftersom jag har behövt en ganska länge. Sedan tänkte jag gå till Bokia och se om jag skulle hitta boken "Om jag kunde drömma". Blev så fäst vid filmen igår så jag är bara tvungen att läsa boken. Dock hade Bokia stängt idag så jag har tänkt kolla lite på nätet och se om jag hittar den där för ett bra pris.

Küsse


Kommentarer
Postat av: sandra

Den finns på ica maxi för 99kr:D

eller den gjorde det men jag vet inte om den finns kvar längre(A) dem hade ju alla böcker i serien där=D

2009-01-27 @ 17:48:02
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback