Stan med Linnea och Elin

Fredag den 9/1-09
Hallå, allt bra med er? :) Med mig är det ganska bra, väldigt trött efter en dag på stan. Men kul va det. Jag, Linnea och Elin for in med bussen som går 10.48 och tänkte att om vi far in tidigt så kanske det inte är så mycket folk på stan. Gissa vad? Jo hela bussen är nästa proppfull, så jag och linnea får plats men inte elin, stackarn. Vi klarade iaf bussresan och började med att jag tog ut pengar sen for vi till frasses och åt, mmm. Satt där ett tag och slammsade innan vi begav oss till första anhalten, JC. Hittade faktiskt vå tröjor där, brukar annars aldrig hitta något men nu hittade jag två?! Okej nog pratat om det, visste inte vilken jag ville ha utav dom så vi fortsatte att gå till gina, hittade ingenting där heller så vi gick bort till citykompaniet. Linnea köpte då ett par jeans och lite annat. Hittade själv ingenting där, efter CK for vi till wayne's för att fika. Var ändå ganska mätt efter lunchen så det blev bara något litet. For sen in till vintergatan och kollade lite, hittade dock ingenting där heller. SÅ jag bestämmde mig för att köpa en utav tröjorna på JC. Vi skyndade oss dit och sen till bussen för att hinna med den. Vi hade tydligen gott om tid, för vi satt säkert på bussen fem minuter innan den for. HAHAHA just då bussen började fara så kom Linn och hennes lillasyster som inte hann med bussen. Linn blev inte glad då hon såg att vi vinkade åt hon, hehe hon är söt=)

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog skriva på en läxa som vi har tills på måndag.
Bilder kommer sen på tröjan.

Tillbaka till början, jag kan verkligen inte rå för det..=(


Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback