Två timmar hål?

Tisdag den 13/1-08
Vi fick vårat nya schema igår och gissa vad? Idag, på tisdagar, har vi två timmars hål? Vad är det värt, visst det är skönt..men inte alltid. Hellre skulle man vilja ha lektioner så man kan sluta tidigare. Vårat hål börjar 11.50(då vi också ska äta lunch) och slutar 13.45..kul? Visst jag och Linn gick hem till Linn och åt lunch(eftersom den å matan var äcklig..) så vi satt där och snackade ett tag också. Men ja, ni fattar? Vad ska man sen göra då det för en gångs skull är god mat på skolan. Kanske äter på en kvart, vad gör man sen? Varför inte ta bort hålet och sätta dit lektionerna? (A) Okej, visst andra har lektion då också..men jani fattar?

Ja den här dagen har väl inte varit så speciell alls så det finns inte så mycket mer att tillägga än det som står ovanför^

Ikväll skulle jag eventuellt vara med Linnea och Victor, men vi får se hur det blir=)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jamen vi har 2h och 20min på fredagar (lunvch) och sen har vi slöjd sen slutar vi KLOCKAN HALV FYRA?! Asså vi skulle kunna sluta vid två halv tre?!?!?!?!

2009-01-13 @ 20:57:31
URL: http://felicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback