Twilight 2

Läste nyss på blogg.se att TWILIGHT 2 kommer ut i november :O:O Gaaah, okej det är typ elva månader dit men..men..jag trodde att det skulle ta längre tid innan den kom ut. Kommer att bli mycket twilight nu. Ska köpa filmen då den kommer ut på film, köpa alla bökerna och se alla filmer, ahaha värsta twilight freaket (A)

Träningen ikväll gick verkligen inte bra, måste ha varit en utav dom värsta och mest pinsamma träningarna jag gjort. Jag orkar inte berätta varför, men jag ska inte vara sur för det. Var det när jag kom hem. Nu är jag glad igen och på topphumör åter igen=D.

Glömde skriva igår att jag också har sökt till fyra olika programm nu.
-Naturvetenskapsprogrammet
-Samhällsprogrammet
-Estetiskaprogrammet Musik
-Estetiskaprogrammet Bild

Känns faktiskt ganska bra, är dock lite tveksam på natur fortfarande. Men jag har nu valt och får se hur det blir :) Vad har ni valt(ni som nu ska börja gymnasiet till hösten)? :)

Sovgott,
take care
und küsse!

Innerst inne tar det så hårt, så hårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback