Twilight

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara mina känslor just nu. Har sett världens, ja världens, bästa film som någonsin gjorts. Inom det romantiska området vill säga. Roligare filmer har man sett men nu var inte den filmen gjord för att skrattas åt. Jag har, som många andra, blivit kär i huvudrollen Edward. Visst man kan inte bli kär i någon man aldrig träffat, men på hans sätt att betee sig..ja..jag vet absolut inte hur jag ska kunna förklara detta. Hans personlighet är så underbart romantisk och gullig. Från en blyg Edward till den som gör allt för sin tjej. Jag kan inte förklara det..ni som har sett filmen fattar nog vad jag babblar om. Så just nu är min kropp full av känslor, hahaha..

Före vi såg Twilight såg vi på Ace Ventura den galopperande detektiven. Hahahaha tror jag är lite småkär i Jim Carey också, hahahaha han skulle göra ens liv till det roligaste som finns i hela världen helt ärligt. Hans ansiktsuttryck, hans sätt att gå(i filmen), skrattet..ja allt. Kommer ihåg att jag och rebecka såg den förra året och bestämmde att vi skulle gifta oss med han, hahahaha! Ja, visst finns det underbara karaktärer?

Hade verkligen jättekul ikväll, fast det har vi alltid så det är inget snack om saken. Filmen måste ses om och det är omgående.

Sovgott,
take care
und küsse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback