Let's Dance

Ikväll har jag varit med felicia. Vi började med att gå ut och gå ett tag, skrattade ganska regält åt endel saker som jag inte kan förklara här, ni skulle helt enkelt inte fatta. I slutet av prommisen for vi till konsum, felicia märkte då att  hon hade glömt pengar, stackars liten. Vi träffade då på Elin där, så vi snackade om skolan, betyg och massor av annat innan jag bestämmde mig för vad jag ville ha. Vi började gå mot utgången då en som bor på samma gata som mig tappar en glasflaska i golvet så det bara sprutar dricka överallt. Stackarn, han ska då alltid ha otur den grabben=/

När vi kom hem till mig laddade vi upp med ostkrokar och saft, satte oss vid tv:n och såg att postkodmiljonären var, så vi såg det innan Let's Dance skulle börja. Dom brukar alltid dela ut pengar och då ser vi att dom delar ut 10.000 samt 200.000 till BYSKE?! Haha vi blev helt paffa. Programet slutade ganska kort efter det och Let's dance inleddes. Det var skitkul att se det och vi skrattade verkligen hur mycket som helt åt endel, HAHAHA. Måste erkänna att dom var otroligt dukiga det här året :O Någon fler som såg programet? ;) Vem röstar ni på/hejjar ni på?=) Lägger in bild på deltagarna då jag fått en bra bild. Går tydligen inte att lägga in bmp bilder.. Sen efter det läste vi FRIDA tidningar, sociala? Haha ibland kunde vi kommentera något i tidningen annars satt vi tysta och lyssnade på radion medans. Men det var som vanligt trevligt!=D

Det här är sista inlägget för idag, sovgott alla söta läsare!

Take Care!
Küsse


Kommentarer
Postat av: Karin

Det finns 360862 aktiva konton:)

2009-01-10 @ 14:24:08
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: jakob

vi vann 4000 ;) hade 4 lotter :}

haha, magnus samuelsson ftw! klart ;D

2009-01-11 @ 22:20:30
Postat av: agnes

den enda i lets dance som jag vet vem det är är typ blondinbella (a)..

2009-01-13 @ 15:39:44
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback