Vad tycker ni?

Torsdag den 22/1-08
Jag har funderat över det här med bloggen eftersom min besökarnivå har gått ner till ungefär hälften. Så då frågar jag er, vill ni att jag ska ta upp något speciellt i bloggen? Något ni vill att jag ska skriva om? Behöver inte vara om mig, utan om allt annat. Kanske inte just hockey som jag just och pass vet hur det går till. Men mer allmänna saker, ja ni fattar.

Idag har den drygaste dagen varit som vanligt, jag hatar verkligen torsdagar...jag höll på att somna under flera lektioner. Jag vet dock en som gjorde det, vet inte om jag får säga det här, den får väl kommentera eller nått(A)

Ikväll blir det nog att börja skriva på bokrecensionen om jag inte skulle vara med Rebecka och Felicia vill säga.

Küsse

Kommentarer
Postat av: rebecka

DET VAR JAG SOM SOMNA :D :D :D :D :D :D :D :D

2009-01-22 @ 16:32:14
URL: http://reeebs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hatar torsdagar med! värsta dagen på hela veckan. sömnpiller är var torsdagar är asså!

2009-01-22 @ 19:22:55
Postat av: julia

vill du gå ut och gå imorgon? :$

2009-01-22 @ 19:52:43
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback