Väldigt trött.

Tisdag den 6/1-09
Godmorgon, har ni sovit gott? Kan väl inte säga att jag har gjort det. Legat oc tänkt på massa skit som händer just nu, blää säger jag bara. Så ja, som ni kan gissa är jag VÄLDIGT trött just nu, vaknade halv elva, gick upp för att fika och la mig sedan i sängen för att kolla genom sms. Gissa vad jag gör? Jo jag somnar om..till kvart över tolv.. Okej visst, det är ingen stor sak..men jag kan väl inte säga att mamma och pappa blev särskillt glada.

idag blir det förmodligen att vara med Felicia & Rebecka.

Fyfan för dig, FYFAN!


Küsse

Kommentarer
Postat av: julia

fyfan för vem?

2009-01-06 @ 14:58:48
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback