I'm back!

Lördag den 4/7-09

Den här helgen har verkligen varit jätterolig! Okej egentligen är det inte helg än, det är ju lördag idag, men jag säger att det har varit helg från tors-lörd (A). Vi var på skellfestivalen igår och kollade på en massa saker samt köpte också och det var trevligt. Såg sedan film på kvällen till kanske halv tre på morgonen. Sedan fick vi skrattattacker av vissa skäl, ska nog inte berätta det här. Har också kollat i gymnasiekatalogen eftersom min kusin flyttar hit till hösten i en egen lägenhet :). Så hon har nu lärt sig namnen på sina ny klasskamrater och på några vissa till personer ;) Mer berättar jag inte.

Har inte orkat ta kort på de jag köpte så jag skriver det ist:

-Pilotglasögon på Cubus för 30:-(99:-).
-Ett gult linne på BikBok för 74,50:-(149:-).
-En slags kofta av något slag på Gina Tricot för 149:-.

Idag fyller också Julia år, grattis vännen! :)


Küsse

Kommentarer
Postat av: julia

tack:)

2009-07-06 @ 00:14:02
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback