Trafikanter

Folk kan ju inte se sig för i trafiken längre? Okej jag ska inte säga att jag inte gör det alltid, men jag försöker. För inte vill jag orsaka en olycka eller vara MED i en olycka? Men det verkar andra vilja. Kan inte säga att det är alla, men jag har stött på några dom senaste dagarna. Vi kan ta idag som ett exempel. Jag skulle fara till konsum och kommer just till infarten till konsum då en bil kommer körandes i ilfart "ut" genom ingången och nästan PÅ mig. Han/hon såg sig alltså inte för. Även fast mopedister är små så kan vi ju inte vara helt osynliga va? Ja iaf. Efter den lilla incidenten och den chocken går jag in på konsum, köper lite godis och ska fara från konsum. Kommer då till korsningen upp till mitt kvarter då det kommer en fartdåre som kör rakt framför mig då jag ska svänga. Han MÅSTE ha sett mig och ändå tänker han/hon "ärsch moppar kör så sakta, jag hinner!". Okej dom behöver inte tänka så, men något liknande måste det vara?! Sedan är inte moppar allt för sekiga heller för den delen..

Jag blir också irriterad på alla som inte använder blinkers. Haha okej nu måste det låta som att jag är förbannad, men jag blir bara så otroligt irriterad. Man vet ju inte vars dom ska?! Hur ska man då veta om man ska låta dom passera eller bara köra? gahh... Haha ja nu har jag fått det sagt..

Peppa för träning=köra moppe dit?! Ne..

Küsse

Kommentarer
Postat av: Natalie

joda, jag minns dig :) allt e bra, sj?

2009-07-28 @ 18:15:23
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: linn

Nu är frågorna besvarade och framme i min blogg!:)

KRAM

2009-07-28 @ 19:43:43
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: linn

Nu är frågorna från frågestunden besvarade och ute på bloggen!:) Ta en titt om du vill:)

KRAM<3

2009-07-28 @ 19:51:47
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback