BLÄÄ

Fredag den 26/6-09

Okej nu är jag sur, jag trodde faktiskt att några läsare skulle lägga lite tid till att ställa tre enkla frågor, men nej. Bara tre stycken har gjort det. Får väl skylla på att det är så bra väder idag så mina trogna läsare kanske inte har kollat än. Ändå har jag redan haft 18 unika besökare. Ja det är tragiskt, riktigt tragiskt..

Ingen puss idag på er.

R.I.P Michael Jackson som bara blev 50 år gammal. Jag kan knappt fatta det. Visserligen har jag inte lyssnat på hans musik sådär jättemycket, men han är en stor person i hela våran historia. Först var det Elvis Presley som var Rockens kung och nu Michael Jackson som var Poppens kung(haha lät sjukt). Han kommer att lämna ett stor tomrum i många människors hjärtan, även mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback