Bruna ben?

Jag är glad att jag inte har lyckats bränna mig idag, då jag har spenderat mesta tiden av den "varma perioden" på dagen i vattnet/på stranden. Tur att jag smörjde in mig med solkräm, som resten av min familj inte gjorde. Dom sitter här hemma och ojjar sig för att dom har brännt sig, chillit åt er! Okej jag ska inte vara glad för det, men jag varnade dom.
Jag lyckades bli riktigt brun också, på överkroppen. Att jag aldrig ska lyckas bli brun på benen kan jag inte fatta, det är dom som egentligen borde bli bruna direkt då dom får solljus eftersom jag oftast har på mig tjockbyxor/jenas på vintern så att dom blir bleka..



Här ser ni då skillnaden på min arm och mitt ben, den är VÄLDIGT stor..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback