Du måste förstå..


Jag kommer att sakna dig^



Vi har inte alltid varit sams, men för det kommer du inte betyda mindre för mig.
Det var ett tag sedan vi var med varandra, sådär mycket som vi brukade vara förut.
Jag saknar det, väldigt mycket och jag hoppas att du har insett att du är min bästavän.
Det finns ingen annan som du.
Felicia Lindberg och Madelené Karlsson, så ska de va.
Från små barns ben, springandes på gräset. Till stora, gamla och utslitna ben efter ett långt liv av lycka. Som ligger i graven och kan känna lycka över att det varade så länge som för evigt.

Küsse

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag vill bara säga att jag inte är lika mean som ni kanske tror, utan jag "svarade" på det där genom sms.

Så nu vet Madde bloggläsare det! HA ETT BRA LIV !

2009-06-16 @ 23:50:23
URL: http://feliiciali.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: haha, ja :] jag gillar det :]

2009-06-17 @ 12:59:03
URL: http://feliiciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback