Gokart

Var med Linnea ikväll, blev att vi for och tittade på Victor då han tränade inför en tävling han har i helgen med Gokarten. Han är verkligen ruskigt duktig på att köra må jag säga :O mellan 150-200km/h...inte dååligt. Var riktigt skönt att sitta där också, förutom getingen som alltid gick på Linnea, HAHA! Sedan blev vi dränkta av vatten, okej inte dränkta, men blöta av victors pappa som sprutade vatten på oss. Efter det for vi hem till Linnea, satt där ett tag innan Victor kom förbi ett tag.

...oooch nu sitter jag här och ska snart lägga mig. Jag måste verkligen sova..banne mig.

Küsse



Kom just på att Michael Jackson har fått en hjärtattack. Okej jag kom inte på det bokstavligen utan läste det på aftonbladet nyss. Han var ju bara 50 ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback