Handen eller vädrets fel?

Egentligen skulle jag ha haft träning/u-lags match ikväll, men såklart ställde handen till med allt så det inte blev något utav det.. Blev stämplad(för er som inte läst) på träningen i söndags. Så min hand är blå vid tummen(syns dock inte så tydligt) och har två svaga märken från två dobbar. TUUUR att man har handskar på sig, annars skulle min hand bokstavligen ha varit död nu. Aja, handen ställde som sagt till det så jag inte kunde spela match eller fara på träningen. Tänkte då fara ut och springa.. Tror ni att man vill springa i 25 graders värme? Okej jag vet inte hur många grader det är ute nu, men vid 9 var det 25 grader. Man hinner svettas ihjäl innan man har hunnit från gården. Så det blev ingenting heller..happ. Aja, match imorgon+städning av mitt rum. Kusinen kommer på torsdag och mitt rum ser ut som ett bombnedslag.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback