Hörselkontroll

Sjukhusbesöket gick väldigt bra. Jag hade en blödning på trumhinnan samt en spricka, som då skulle självläka=ingen operation!!! Känns verkligen jättehärligt! Allt har som lättat..ni vet klumpen i magen man får då man är nervös? Jag var iallafall också på en hörselkontroll, som då var jätteobehaglig. Man bev instäng i ett rum med tjocka väggar, som en cell ungefär. Ja hur som helst fick jag lurar på mig och skulle trycka på en knapp direkt jag hörde ett ljud. Jag klarade det galant. Jag hörde tydligen jättebra :O På båda öronen, alltså jag hörde nästan bättre än en vanlig människa? Haha okej nu ska jag inte överdriva, men dom tyckte verkligen att det var konsigt att jag kunde höra så bra :O

Näe nu ska jag sticka till Linnea.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback