kom som du inte är dag

Måndag den 8/6-09

Nu har jag kommit hem efter en skoldag/dag på stan. Började med en sovmorgon till tjugo över tio, efter det lunch och sedan gympa. Vi skulle tydligen vara på kanot, men jag, Linn, Isak, Elin, Simon och Victor orakde inte pallra oss dit så vi stannade kvar på skolan och körde 21..jag vann...nästan. Hur som helst var det kul, lite omoget, men kul. Sedan for vi in till stan och köpte det vi skulle samt åt på Frasses. Nu är jag hemma och är helt slut. Planerar lite inför imorgon, jag och Linn ska nämligen ha pyjamas på oss(eftersom det är kom som du inte är dag). Så vi ska fara till skolan tidigare och spraya upp håret samt fixa lite annat. Gör inget om man gör bort sig nu när man snart slutar, eller hur? ;)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback