Min värsta fotbollsmatch

..ja ni läser ju rubriken. Jag orkar inte berätta allt som har hänt så jag tar det kortfattat.
Först blir jag insprungen av en spelare så jag tappar andan helt, var första gången vilket var riktigt hemskt.
Jag blir sedan sparkad i huvudet, ja ni läste rätt, i huvudet, på mitt öra. Så det är aldelles rött/blått/lila och fint sådär. Tjuter än i örat och jag var nära på att få åka in på akuten. Har dessutom nedsatt hörsel... Medans jag är nere i omkläningsrummet blir tydligen en till spelare ur vårat lag tacklad och ramlar fel så hon har gjort illa sig i ryggen. Hon hade tydligen ingen bra känsel i benen! Fyfan så hemskt! Jag lider VERKLIGEN med dig.. Jag hoppas du blir bättre och att det inte är ngt farligt..

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla hemskt!! Jag fattar inte att de får spela så tufft att två spelare blir skadade och en måste åka ambulans! Det är inte kul att spela mot någon som tror att de kan hålla på hur som helst:( Krya på dig, gumman<3

2009-06-18 @ 13:59:34
Postat av: linn

Glömde skriva att det är Linn;)

2009-06-18 @ 14:00:15
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Mia

AJ, det lät inte skönt.. Hoppas det blir bättre snart!

2009-06-18 @ 17:58:03
URL: http://miiaa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback