religiösa?

Ikväll har man bara tagit det lugnt, vilket är riktigt härligt! Känns som att det var längesedan nu.

Imorgon ska jag in en tvärt till stan med mamma, ska köpa en examenspresent(brukar alltid få något då vi slutar). Gissa vad? Jo fjärde boken i serien Twilight!! Ahh jag kommer att öppna paketet före och tjuvläsa... Haha iallafall så ska jag skynda mig hem sedan, då kommer Linn och vi sticker till kyrkan, för att be...ne skoja. Vi ska öva till skolavslutningen ;)

Hoppas ni har haft en fin fredagskväll, vad har ni gjort? :)


vackra, rena, spegel..

Küsse


Kommentarer
Postat av: LeNNeaH

SV: Ludde får leva ;D



Btw fin bild hörrudu ;D

2009-06-06 @ 00:15:58
URL: http://lenneah.blogg.se/
Postat av: [Q]uik (alle)

hahahaXD 4e twilight boken äger:P



spegeln var fin...:3

2009-06-11 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback