StekarN



Jag börjar det här inlägget med ett kort på Linns fossing. Haha ja hon låg ovanför mig så jag tog kort på dom. Var en riktigt rolig dag. Blev jag, Linn, Victor, Linnea, Elin, Ville och Adam som for. Började med att doppa oss och varmt var det inte riktigt. Vi bollade med en boll ett tag men gav upp ganska fort. Vi la oss och stekte ett tag, haha ja alltså solade.



Här har vi värsta stekarN utav dom alla, Adam. Han doppade sig En gång, sedan stod han bara i vattnet och klagade på att vi skulle gå upp. Haha, aja, vi stänkte lite vatten på han då=D

Sedan har vi spelat lite strandtennis, solat, fikat, bollat gris osv. Har en riktigt rolig dag som sagt, som måste göras om! :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback