Tältning

Lördag den 20/6-09

Har då varit på akuten idag. Var väldigt nervöst och jag kan inte säga att jag blev glad över diagnosen jag fick. Eller diagnos och diagnos..jag ska iaf in till öron/näsa/hals doktorn på måndag och kolla upp det mer noga. Han på akuten tyckte sig se en liten spricka i trumhinnan..great. Så jag måste ha proppar i öronen då jag duschar/badar..känns ju toppen(Y)

Nä nu måste jag packa. Ska till Linn om en timma och hjälpa hon med lite grejjs, sedan blir det filmlan hos henne med Victor, Linnea, Elin, Ville och Adam. Tror att det blir riktigt roligt! Ska också grilla och tälta. Ursch vad jag har längtat!

Ha en trevlig kväll!

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: tack men du är sötare ju:*

2009-06-20 @ 15:39:56
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Mia R

ha så jätte kul!:)

2009-06-20 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback