Svar på frågor.

Här kommer då svaren på frågorna ni har ställt:


Anonym om fråga på:

1.Hur lång tid tog det för dig att fatta hur man gör snygga blogg designer?
2. Vilken årstid tycker du bäst om, om du bara får välja en?
3. Vad är roligast: Fotboll, rita, fota, eller sjunga?

Svar:

1. Haha jag gör det helt efter min egen smak och tycke. Är riktigt roligt att folk frågar om jag vill göra designer till dom och tycker att dom tycker att dom blir riktigt fina också! :)
2. Hmm..jag skulle nog säga Sommaren. Även fast jag fillar Vintern ganska mycket så tar nog Sommaren första plats ;)
3. Oj det var en svår fråga. Fotboll är en del utav mitt liv så det ligger ganska högt upp på min lista. Det gör även dom andra också. Tror att det beror helt på vilket humör jag är på. Gillar t.e.x att ta kort då jag är sur/ledsen.


Jenny om fråga på:

1; vad skulle du häldre ha, flera bra vänner som du kanske litar 50% på, eller några få som du kan lita till 100% på?
2; vad spenderar du helst pengar på:)?
3; tror du på kärlek vid första ögonkastet:)?

Svar:

1. Jag skulle helt klart välja få som jag litar på till 100%, fast jag är inte helt säker ändå. Jag gillar att vara med många, sådana som man bara kan vara med. Ingen man behöver lita på direkt mycket för att kunna vara med, men jag tror att jag ändå väljer att ha få vänner.
2. Skulle nog vara kläder tror jag(A)
3. Ja det tror jag helt klart på eftersom jag själv har varit med om det. :)


Filip om fråga på:

1. Varför vill du att jag ska starta en blogg?
2. Har du någon sorts fobi?
3. Vilken är din favorit låt/artist/genre? inom musiken

Svar:

1. Jadu Filip, jag tycker helt enkelt att det är roligt att höra dina åsiket och hur du framför dom. Därför skulle jag helt klar vilja att du gjorde en egen blogg :)
2. Ja, jag hatar spindlar.. Okej inte alla spindlar, men dom flesta.
3. Jag gillar egentligen all sorts musik, visserligen ligger nog dom flesta låtarna på popgenren, men jag gillar också rock och ballader. :)


Mia R om fråga på:

men jag kom inte på några innan,
1. vilken favoritfärg har du?
2. Vill du alltid bo i skellefteå?
3.hmmmmmmmm..............

Svar:

1. Jag har nog ingen favorit direkt, men jag gillar svart. Det kan man ha till allt, fast jag gillar även knalliga färger. Så jag har nog ingen specifik favoritfärg.
2. Jag tycker att Skellefteå är en relativt lugn stad så jag skulle kunna bo kvar här. Fast jag vill ut i världen och upptäcka också. Beror helt på var framtiden har att erbjuda :)
3. Hahaha ;)


mickaela om fråga på:

1. vad är din favvo topping på mjukglass;)?
2. vart tkr du mest om att bada:D?
3. vad ska du hitta på för speciellt i sommar:D?

<3<3

Svar:

1. SALTLAKRITS! Helt klart :]
2. Du det beror helt på vem man badar med och hur vädret är ;)
3. Jag vet inte direkt. Jag ska iallafall ner till min syster som bor i Ljusdal och träffa hon, sedan blir det väl att vara med folk, bada och sola :)


Rebecka om fråga på:

1. Tycker du att jag är attraktiv?
2. Kan du tänka dig ett seriöst förhållande med mig?
3. Vill du vara med mig imorgon kväll?

Svar:

1. Det beror helt på vilken Rebecka det är, men jag tycker att alla är lika attraktiva på sina egna sätt :)
2. Jag dras åt killar vetu :)
3. Beror helt på vilken Rebecka det är som sagt.


Alle om fråga på:

1. Tror du att du får en fortsatt trevlig sommar?
2. Vad tror du om gymnasiet?
3. Gillar du att klättra i berg?

Svar:

1. Ja det hoppas jag att jag får, vilket ser ganska ljust ut nu för tillfället. Hoppas du också får det! :)
2. Jag tror att det kommer att bli en helt ny upplevelse. En ny klass, nya lärare, en ny skola. Blir en helt ny start helt enkelt. Jag tror att det kommer att bli bra, eftersom många har valt gymnasium efter sitt eget intresse och hamnar då med folk som har samma intresse som en själv. Vilket kan bli riktigt bra :)
3. Jag har aldrig prövat att klättra på berg, har dock klättrat på en klättervägg som jag då tyckte var riktigt läskigt, men det var i början av 6:an. Skulle dock vilja pröva att klättra på riktiga berg, MEN med säkerhetslina ofc :D



Såja, nu har jag svarat. Blev inte så många kommentarer som jag hade hoppats på, men det var då något iallafall. Ni får gärna fortsätta fråga om det är något mer ni vill ha svar på :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback