Besöksrekord

Måndag den 2/3-09
Ojj, igår var det nyss besöksrekord. Eller så många har det inte varit inne på min blogg på väldigt länge. Mitt högsta besöksrekord är 47 st(alltså utnika besökare, inte antal sidvisingar) som jag tror slogs i sommras..sedan har det bara gått neråt, men man kan inte kräva allt för mycket, eller?

Nu har jag packat klart allting..undrar om en väska kan bli mer full än vad den redan är? Har packat ner bl.a vinterskor, täckbyxor och täckjacka. Ska åka massor med skoter där, därför måste jag ta med mig allt det. Sedan har båda mnia kusiner fyllt år så jag har fått packa ner deras presenter också :O Gaahh..det skulle inte förvåna mig om den skulle spricka..får hoppas att den inte gör det. Mamma kommer och hämtar mig halv ett(hon slutar jobba då) och sedan far vi direkt in till stan. Klockan ett ska jag, olivia och Linnea(kanske wingwing) ses och fika på waynes. Tänkte det skulle bli en rolig sak innan man far bort för ett litet tag.

Hoppas ni får en überbra vecka, både för ni som går skola och ni som har sportlov!

Viele küsse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback