Felicias egna lilla inlägg

Måndag den 23/3-09

Tänker börja det här inlägget med ett stort grattis till min lilla vän Felicia som fyller fjortis idag, grattis!<3

Idag trodde jag faktiskt att det åter igen skulle bli vinter, det snöade då jag klev upp. Jag som trodde att sommaren skulle komma, men nej, så blev inte fallet. Så det blev på med tjocktröja och "vinterjackan" till skolan, som vanligt. Har no och sedan matte som går rätt hyffsat. Då jag sedan ska till matat märker jag att det på lunchen hade börjar klarna upp och blivit faktiskt ganska varmt, typiskt.. Då blev man bara sugen på att sola, man är ju lika blek som en död ungefär. Hur som helst gick skolan rätt bra. Går hem då och hinner just in genom dörren innan det börjar TOK snöa?! Ja, riktigt stora lappvantar var det! Tur att det inte varade allt för länge, kanske tio minuter högst.



Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback