Filmkväll

Fredag den 13/3-09
Haha vet ni vad jag la märke till just nu då jag skrev det här inlägget? Att det faktiskt är fredagen den 13:e. Haha ja inte har det hänt något dåligt för mig iallafall :O Får hoppas att det inte har hänt för någon annan heller.

Har ni hört talas om dom där morden i Tyskland som hände i onsdags(?). Ursch vad hemst!! Inte nog med att det hände först i USA. Så skulle någon finne göra det också förra året. MInns ni det? Jag blir bara så irriterad och FÖRBANNAD! Varför i hela världen ska ni gå och skjuta ner folk på en skola, herregud!! Sedan att dom som nu mördar eleverna på skolan tar självmord sedan gör mig bara ÄNNU mer pisst off! Att ni inte kan stå till svars för det ni gör är bara så jävla fegt. Ni får ursäkta mig, blev bara tvungen att skriva av lite av min ilska..

Ikväll blir det filmkväll. Ska bli riktigt roligt! Vad ska ni hitta på ikväll?

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback