Konsum

Denna kväll bestod utav plugg, konsum och felicia.

Började att plugga ganska mycket men insåg ganska snabbt att jag faktiskt redan kunde det, så då satt jag mig och spelade lite gitarr och sedan datorn. Bestämmde då att vara med Felicia. Var månader sedan vi var med varandra, bokstavligt talat. Senast såg vi första deltävlingen av melodifestivalen, ett tag sedan? Hur som helst ville Rebecka ner till konsum och frågade om vi skulle med. Vi for ner, köpte lite smått och gott och gick tillbaka..folk måste nog ha trott att vi var lite galna. Don't ask why. Efter det for Rebecka hem och skulle plugga. Jag och Felicia såg på "Den rätte för Rosing" medans vi snackade massor. Tänkte göra ett programm "Den rätte för Felicia" då jag och Rebecka skulle vara med och berätta om gamla minnen. Haha ja ni fattar nog inte. Skitkul hade vi iallafall, var ett tag sedan vi hade så kul.


Ojjj vilken gammal bild^ Haha minns du, Piff & Puff?

Sovgott,
take care
und küsse.

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHA, usch vad ful jag va %)

OJA, jag minns!

2009-04-02 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback