La-la-land.

Tisdag den 10/3-09
Ikväll är det träning!! Okej jag har faktiskt längtat, efter att ha missat två träningar kan man faktiskt börja längta. Vilken bra start på ett inlägg..

Dagen med det stora hålet har varit idag, gick ändå ganska hyffsat fort, annars rukar det gå hur segt som helst. Hade gympa idag också, var ganska kul, haha förutom innebandyn..men den överlevde jag också. Imorgon är det dessutom skridskor, det som jag och Julia är så bra på(då vi bara står vid ett mål och skjuter medans dom andra spelar match på andra sidan). Hoppas det är bra med er!

Küsse

Kommentarer
Postat av: julia

men vi är då iaf bra på att skjuta!

2009-03-10 @ 18:07:59
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback