Nationella proven

Just det, vi har haft nationella proven idag! Glömde bort att berätta det. Det gick faktiskt förvånandsvärt bra! Eller ja, jag är som sagt bara glad om jag fixar det. Även fast jag tror det så är jag glad om jag får G. Det är det enda jag tänker på nu när det är nationella proven-att jag klarar dom. Hur som helst fick jag världens panik just före. Hon sa att vi skulle lyssna på en skivai 55 MIN!? Jag trodde att det skulle vara massor med folk som skulle sitta och prata i 55 min..som tur var var det verkligen inte så. Var ganska enkelt med många mellanrum så man fick tid att tänka också. Så ni som nu ska göra nationella proven i engelska, var inte oroliga. You'll get it :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!!

2009-03-13 @ 16:58:53
URL: http://junitjejen.se
Postat av: jakob!

haha blond? ;)

2009-03-13 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback