Redigeringsprogram

Så har jag åter gjort en ny header som för en gångs skulle kanske ser lite "fräschare" ut. Har laddat hem ett redigerinsprogram från någonhemsida. Inte som Photoshop..men något är det iaf(A) så nu har jag fixat till den lite. Hittade dock ingen "fotbolls" bild så det kommer nog en ny header så småningom :)

Küsse



Okej nu har jag nästan gjort om hela bloggen, så vad tycker ni. Ska jag he tillbaka så som det var förut eller ha kvar det nya? :) Blev faktiskt riktigt nöjd över resultatet, skulel dock vara kul att få veta era åsikter =)

Sovgott,
take care
und küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker det blev bra! :D

2009-03-29 @ 10:19:24
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: ELIN

det nya blev väldigt fint! :)

2009-03-29 @ 11:03:05
Postat av: Mia

mycket fint! :)

2009-03-29 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback