Skinnjacka

Lördag den 14/3-09
Jag börjar det här inlägget med att jag håller tummarna för Skellefteå AIK ikväll klockan 16.00 då dom har sin 6:e(?) match mot lindköping. Jag tror på er! :)

Kom just hem från stan. Mamma väckte mig i morse vid tio och sa att hon ville att jag skulle följa med till stan för smakråd. Så det var bara att kliva upp, ta mig något i magen och fara in. Medans mamma skulle hitta något fint till någon fest(FELICIAS PAPPAS FEST) nästa helg kollade jag om någon fuskskinnjacka. Är verkligen jättesvårt att hitta det, kanske är tidigt ute? Jag blir bara galen på att jag aldrig hittar någon snygg jacka för ett bra pris. Någon läsare som har något tips på en bra fuskskinnjacka för ett bra pris?

Küsse

Kommentarer
Postat av: Mia R

HEJA HEJA LIDKÖPINNG HEJA HEJA HEJA!!!!





hihi

2009-03-14 @ 14:30:54
Postat av: felicia

NÅGON FEST?!?!?! MIN PAPPAS FAKTISKT?!?!?! :o:o

2009-03-14 @ 15:30:17
URL: http://fjollflicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback